yeeayyy...kopaK...



DH SIAP....belum anta cat lgi....

11 comments:

Mem Aluya said...

Asyik kopak ajer lah... basikal kaput... kamera kaput... ohhhh...

yaya|azura said...

sibbaik asbha takde pape..... tak kopak same... ke asbha dah terkopak secara physically???

Dory said...

ko xyah cat pon xpe tu.. keta aku dulu, dekat setahun gak aku xcat.. hahhaa

Saya, Aku dan Kamu said...

dugaan tu bha.. sabo2. mana tau esk lusa rejeki bertambah laie.. ye dok?

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Mintak tolong kat budak2 UiTM course Art & Design tu tolong catkan. Buat airbrush lagi, sempoi...

aku la ros said...

cuba la try nasihat nabil itu....

as bha zammi said...

mem : dugaan ramadan...
azura : physically..kencang lagi...
dory: mana bole x racing la mcm nie
yana: betol tu...Amin...
nabil, Ros : good idea...muahahahha..

zool irfan said...

nak pertolongan.. call abam zool.

Pink Marie said...

haah ler bernas cadangan dr peraih.
airbrush sket Pixie mek tu huhu..

FerioBiru said...

kalo leh siap sblm raya pun care gak....

AZRUL ZAIDI said...

Gua ingat lepas raya nie nk gi kerja naik basikal je.. bersawang dah basikal kat umah tu xjalan. Nk offroad dah malas. Jimat sket petrol ;P

citcat


Free chat widget @ ShoutMix

PESANAN

ini semua dunia!! semua mende da tulis dah..!!

Followers