jumpa kembar lagi..

nampak tak.///

14 comments:

NaD said...

muka fotostat lah ko ni bha.

bha a.k.a. Supernova said...

ciss...keju sungguh!!!

Tun Jusoh Masduqi said...

huh...ni la akibat kalu asek suka buat eksperimen mengklonkan orang nih...nih aku agak, nabil punye keje la ni...

Mademoiselle Cynicleopetra said...

lhor sebiji!

DoOrDie said...

bukan ko ke tu bha?

Dory said...

kuwus sgt ni..mkn la byk sgt.. boleh di tiup angin..

KitKet said...

hmm.. common face ke ko ni noks? habeh lah kalau dok org tu dok merendek ngan awek dia. baha pulak kena tempias bebel kalau aweks sendiri nampak.

bha a.k.a. Supernova said...

tgh berusaha,..nk lawan capit,.///

Pink Marie said...

bha, amik ni.

muka ko mmg bersepah oke.
muahahaha :p

meeboo said...

aku kaget!!

yaya|azura said...

giler tak unik si asbha nie.

McFie said...

erkk!!..

- reAlongNAFed - said...

haha.. bha muke photostat nie..

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Bukan keje aku nie, lagi baik aku buat klon Angelina Jolie, bolehlah joli...

citcat


Free chat widget @ ShoutMix

PESANAN

ini semua dunia!! semua mende da tulis dah..!!

Followers