terima kasih Zool

terima kasih,,..nk berkasih dgn ko tak leh dh..sbb ko dh berpunya....apa2 pun...aku ucap terimakasih kerna bertanya khabar pasal aku....

cerita yg nk aku kabor nie...serba sedikat pasal aku....terselamat dari mala petaka...pada tahun nie,... 1 : masa mencandat sotong tu..bulan 5,...aku terselamat dari ribut kilat di lauttan...ada kes tu masuk berita...yg org kena petir kt badan....ribut kuat sanggat dlautan....masa tu.....

ke-2 pulak...baru-baru nie...after a few day..balik dari padang indonesia...dpt berita pasal gempa bumi...dan hotel ambacang tmpt aku nginap hancur lho ...500+ meninggal n ribuan blm jumpa...malah family" dipadang masih tidak dpt aku hubunggi....risau jugak..nie...hanya dpt berdoa...agar mereka tidak ada apa2....(biasanya gempa bumi & tsunami nie...bekalan air bersih & elektrik akan terputus)

kejadian nie...membuat aku benar insaf...ajal&maut...ditangan Tuhan,..bila-bila masa boleh tarik......................................................................................................................

gambar belah pagi....sehari sebelum kejadian gempa bumi..//

4 comments:

zzzzila said...

alhamdullilah baha selamat dari malapetaka..

Pink Marie said...

alhamdulillah.
ngeri kan.

zool irfan said...

aku sayang kau baha..
nasib baik la kau balik cepat2..
risau aku.

yela kan.. kita pun tak tau malapetaka apa yang menimpa kita kelak.. doa doakan lah biar la dpt kita mengelak.

bha a.k.a. Supernova said...

sume yg jd ni ade hikmahnye...

citcat


Free chat widget @ ShoutMix

PESANAN

ini semua dunia!! semua mende da tulis dah..!!

Followers