sehari sabtu gua blur


bangun agak awal pagi..hajatnya nk g..shoot kat kei,ell..siap.siap..setat enjim keta...kuar nk masuk highway..tgok.tengok jem...banyak keta..tapi itu tak memutuskan semangat gua lagi...gua terus ke stesem ketapi... samapai stesem ketapi..pakcik kaunter ckp..."ketapi tutup buat sementra waktu"...terpaksa lah gua balik dgn hati yg hampa...cisss.... melepas nk shooting...maka gua pun pulang balik rumah...sambung tido... balik..pergh..nikmat...bangun.bangun jam dah 3petang...

oooodah petang..
petang pulakhujan...nk keluar...berhajat nk g icity pulak..
tengok GIG
tapi malas nk drive..paking susoh...paking dekat kena bayor..
paking jauh malas nk jalan...hahaha..jadi ddk rumah laa..lagi...gua.
sampai kemalam..



*esok ahad..nk g pasar ahad seksyen.13..harap gua bole bangun awal...kbye

No comments:

citcat


Free chat widget @ ShoutMix

PESANAN

ini semua dunia!! semua mende da tulis dah..!!

Followers