Penat d.dunia


Sekarang gua rasa, 5 hari bekerja pastu cuti 2 hari, sabtu ahad., tk cukup bagi gua nk rehat.,, apa boleh buat..aiiii...kalau weekday pulak., isnin-jumaat gua tido awal, jam.12 kompem tido da,..klu tk tido lagi..kompem gua pergi kerja dgn semangat hendak tido balik kat opis.,,hahahah...kn...nasib baik tpt gua kerja skang nie ada satu tpt baik untuk melelapkan mata kejap.,,siap ada sofa".,,(nanti ada masa gua upload gambar,tpt port.tido) tapi tk boleh laa..gua kena tunjuk contoh yang baik...almaklum laa.kerja skang kena pandai main politik +kena kuat bodek..kn,kn,kn..

Satu lagi,gua akan mula kuliah tk lama lagi,..bertambah laa.,penat lah gua kali nie,..mana tknya balik kerja terus merempit untuk ke kuliah pulak..ish!ish!ish!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Eh!eh! Awk apa khabar, sihat !!!...jom jumpa!! (;

No comments:

citcat


Free chat widget @ ShoutMix

PESANAN

ini semua dunia!! semua mende da tulis dah..!!

Followers