Hari ini dh selasa...22/12....tinggal beberapa hari lagi nk.....Tahun baru.... AZAM baru...mcm biasa laa.... aku tiap2 hari ada azam...bukan tahun jer......semenjak kebelakangan nie..aku rasa rajin jer nk menulis dalam blog nie...ntah..mungkin dh bosan dgn FB kot....Bosan dgn propaganda....update status bukan-bukan....(akupun sama)...hhahahhhah......tadi aku g makan Mee Kicap kt teluk cempedak....besh betol....pemadangan pun indah jugak.....sbb pagi tdi cerah,..skang dh ribut-ribut + mendung....jp lagi hujan laa...mesti sedap nk tido mlm karang kalu HUjan,,,,sbb umah yg aku tinggal kt kuantan nie..dekat sangat dgn laut a.k.a Pantai Baserah...dekat dgn kampung nelayan...ikan segar pun senag nk dpt..... weh...aku tk tau nk tulis apa...rasa nk minum Milo ice plak....ok lah..Bye...esok sambung

No comments:

citcat


Free chat widget @ ShoutMix

PESANAN

ini semua dunia!! semua mende da tulis dah..!!

Followers